13
Apr

Здрава исхрана за здрава коса!

Вашето тело можеби е првото нешто на кое помислувате кога ќе се спомене зборот „диета“, но не само вашето тело има корист од добрата хранлива храна – и вашата коса има корист! Важноста на вашите навики во исхраната и како тие влијаат на вашата коса не треба да се потценува! Следењето на добро балансирана исхрана што ќе ја подобри вашата коса, сепак може да ги вклучи сите вкусни работи што сакате да ги јадете.

Но, дали  навистина избалансираната исхрана влијае за здрава коса?

Да, иако генетиката има многу врска со состојбата на вашата коса, а комбинацијата на производи со добар квалитет со редовни потстрижувања ќе го одржува изгледот на вашата коса, вашата исхрана ја игра главната улога во одржувањето на здрави, добро нахранети прамени.

Но, исто како што не постои такво нешто како брза диета за слабеење, отфрлањето на брзата храна за овошје нема да има моментален ефект врз вашата коса. Запомнете дека вашата коса расте само 1,5 см месечно, така што ќе мора да бидете трпеливи ако сакате да ги видите резултатите.Протеинот е градежен материјал за здрава коса и му дава поголема сила на влакното, намалувајќи ја веројатноста за оштетување преку кинење и расцепување. Главните производи за појадок богати со протеинисе идеални!Откако ќе ги земете предвид протеините, треба да внесете сложени јаглехидрати во вашата исхрана за да помогнете да се соберат протеините за раст на косата и да се осигурате дека добивате доволно калории.

Со оглед на тоа што водата сочинува четвртина од тежината на праменот на косата, важно е да внесувате многу течности за вашата коса да остане еластична. Идеално, треба да пиете помеѓу осум и десет чаши вода дневно. Иако многу од есенцијалните минерали на вашето тело ќе се обезбедат преку водата од чешма, многумина од нас имаат недостаток на железо, па затоа е потребно да земате дополнителни суплементи или да го зголемите внесот на храна богата со железо, како што се зелените зеленило, зеленчук, црвено месо и јаткасти плодови.

Без да внесувате доволно железо, фоликулите на косата ќе се изгладнуваат од кислород, што значи дека добрината во коренот на вашата коса е помалку ефикасна во достигнувањето на должината на секој прамен.

Дневното земање витамини може да биде корисно, но не мора да се мачите кога ќе ги најдете сите хранливи материи што ви се потребни од вистинските извори на храна. Изберете зеленчук, како моркови за да добиете здрава доза на витамин А, кој ќе ви даде здрава кожа, а исто така и здрав скалп. За да се осигурате дека имате силни прамени коса што нема да се расцепат, потребни ви се витамин Б и Ц. Добијте ги овие витамини со јадење многу разновидно овошје и зеленчук заедно со јаглехидрати.

Како дел од здравата исхрана, на здравата коса и се потребни две есенцијални масни киселини, омега-3 и омега-6, кои не се произведуваат природно во човечкото тело. Тие играат клучна улога за обезбедување здрава коса. Недостатокот на овие масла предизвикува досадна, безживотна коса заедно со исушена кожа. Омега-3 мастите се наоѓаат најмногу во мрсната риба, темнозелениот зеленчук и маслото од семки од тиква, додека омега-6 мастите може да се најдат во семките од сончоглед.